Přihlášení:
DE CZ EN Přepněte na jiný jazyk:  
Kde právě jste? 

Telefonická podpora zákazníků

 
 
Jako jeden z mála platebních systémů dokáže Xpay.CZ zajistit profesionální telefonický help desk pro všechny koncové zákazníky jeho klientů. V praxi to znamená, že jakýkoliv zákazník našeho klienta může narazit na problém s platbou (např. neobdrží přístup nebo mu nefunguje). V tu chvíli si na projektu klienta zjistí telefonní číslo 24hodinové telefonické podpory a zavolá. Profesionálně vyškolené a příjemně vystupující telefonní operátorky s ním jeho problém během několika minut vyřeší k maximální spokojenosti zákazníka. Taková služba značně zvyšuje loajálnost a celkovou důvěru zákazníků k projektům našich partnerů, stejně jako k systému Xpay.CZ. Bez tohoto telefonního help desku mohou naši partneři ztratit spoustu pravidelných zákazníků tím, že jim není umožněno během chvíle vyřešit jakýkoli jejich problém. Po jediné špatné zkušenosti se již nemusí nikdy vrátit. Xpay.CZ chce tomuto nepříjemnému trendu čelit vlastní telefonickou podporou zákazníků. Informujte se u nás o využití této nadstandradní služby.