Telefonická podpora zákazníků
Jako jeden z mála platebních systémů dokáže
Xpay.CZ zajistit profesionální
telefonický help desk pro všechny koncové zákazníky jeho klientů. V praxi to
znamená, že jakýkoliv zákazník našeho klienta může narazit na problém s
platbou (např. neobdrží přístup nebo mu nefunguje). V tu chvíli si na
projektu klienta zjistí telefonní číslo 24hodinové telefonické podpory a
zavolá. Profesionálně vyškolené a příjemně vystupující telefonní operátorky
s ním jeho problém během několika minut vyřeší k maximální spokojenosti
zákazníka. Taková služba značně zvyšuje loajálnost a celkovou důvěru
zákazníků k projektům našich partnerů, stejně jako k systému
Xpay.CZ. Bez
tohoto telefonního help desku mohou naši partneři ztratit spoustu
pravidelných zákazníků tím, že jim není umožněno během chvíle vyřešit
jakýkoli jejich problém. Po jediné špatné zkušenosti se již nemusí nikdy
vrátit.
Xpay.CZ chce tomuto nepříjemnému trendu čelit vlastní telefonickou
podporou zákazníků. Informujte se u nás o využití této nadstandradní služby.